Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


A TikTok lett a fő platform a 34 éven aluliak eléréséhez

Táncika vagy biznisz? - a TikTok mint üzleti lehetőség címmel mesélt a közösségi platform hirdetési lehetőségeiről Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője a Millásreggeliben. A 90.9 Jazzy Rádió gazdasági kultműsorában arra keresték a választ, hogy a cégeknek jelen kell-e lenniük a korábban csak a 18 éven aluliak által látogatott TikTokon, illetve a platform hogyan termelhet pénzt a cégeknek.
A beszélgetés kiindulópontja az volt, hogy a TikTok mára óriási üzletté vált. Az Y és Z generáció körében hihetetlenül népszerű a platform, mára az egyik legfontosabb közösségi média szolgáltatás lett belőle. Annyira, hogy egy felmérés szerint 2021-ben még a Google főoldal és a Facebook forgalmát is megelőzte.
Buza Balázs megerősítette, hogy hatalmasra nőtt a platform az elmúlt időszakban, a szakma sem számított ekkora növekedésre ilyen rövid idő alatt. Ráadásul már nem csak a 18 éven felüliek, de a 34 éven felüliek is egyre többen vannak a platformon.
Emlékeztetett arra, hogy az oldal musical.ly néven indult, és arra volt jó, hogy lehetett tátogni és táncolni zenékre. Azóta viszont kinőtte magát, és egy kreatív tartalomgyártási platformmá vált, ahol egy okostelefon elég a tartalom előállításához. A leggyakoribbak az egy perc körüli hosszúságú videók rajta, ami miatt egyes csoportoknak ez a legkényelmesebb médiafogyasztási felületté vált. Ma már nem csak tátogni lehet zenékre, hanem saját zenéket létrehozni rajta, és több ezer filterből lehet válogatni.
Buza Balázs úgy látja, hogy világszerte masszívan növekszik a TikTok felhasználói bázisa. Vannak ugyan olyan területek és cégek, ahol kissé bizalmatlanok még vele szemben, de lassan mindenhol elfogadják, hogy ez a 34 éven aluliak eléréséhez a fő platform.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról