SzavazásA megbocsátás hete...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A Z-generáció nagy része számára már a TikTok az első számú keresőmotor
Címkék: használó (gyerek, fiatal) | internet információforrásként általában | marketing | közösségi média |
A MIBE-klubban link részletezte Szabó Edit, a cikk szerzője...
A Z-generáció nagy része számára már a TikTok az első számú keresőmotor(!). Ennek a közösségi médiumnak vonzereje a keresés szempontjából a gyorsaságban és a minőségben rejlik. A jó SEO (Search Engine Optimisation, azaz Kereső Optimalizálás) tehát nagy szerepet fog játszani a posztok viralitási mutatójában. A következő népszerű poszt, ami a "Neked" fülön megjelenik, nem a hashtagek miatt lesz ott, hanem a megfelelő kulcsszavak miatt. A Hootsuite kutatása szerint a következetesen SEO-ra támaszkodó közösségi média posztoknak sikerül magasabb elkötelezettségi rátát elérniük (30%-os növekedés). Pro tipp: A kulcsszókutatást és használatot terjeszd ki a weboldalad mellett a közösségi média tartalmaidra is! Következetesen használj szavakat és kifejezéseket, amelyek a márkádhoz kapcsolódnak, vagy népszerűek a célcsoportodban. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |