SzavazásÉrdemes-e a könyvtáépületbe nemkönyvtári funkciót bevonni?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Az igazság keresése csapdába vihet! -- inkább: az ügyfélpanaszok kiaknázása
Címkék: szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | hatékonyság | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
Képzeld el, milyen hülye ügyfeleink vannak! Felhív felháborodottan, mobiltelefonról, vár négy percet az IVR menürendszerében, majd húsz percet vitatkozik velem, mert szerinte 97 Ft eltérés van a számlája és az általa számított díj között. Nyilvánvaló, hogy a telefonköltsége már lényegesen meghaladta ezt az összeget! Hát nem hülyék az emberek?' -- olvashatjuk a felvetést a Panaszügyek hatékony megoldása című, a második kiadásra alaposan kibővített szakkönyvben. Erre a felvetésre Arany Ferenc, a könyv link szerzője -- a Gold Invest Kft. vezető ügyfélszolgálati tanácsadója -- így reagál. Ha valaki azt gondolja, hogy hülye az ügyfél, aki mondjuk 480 Ft-ot fordított arra, hogy visszakapja a szerinte jogtalanul számlázott 97 Ft-ját, mit gondoljunk arról a cégről, amelynek munkatársa körülbelül 800 Ft-os rezsipercdíjjal a 20 perces beszélgetés alatt durván 16 000 Ft-ot fordít arra, hogy ne kelljen visszaadni az ominózus 97 Ft-ot? Vajon melyikük a nagyobb hülye?'
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |