Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Az internet lett a vezető médium

Legalábbis az Egyesült Államokban a tinédzserek és a 34 év alatti felnőtt lakosság körében, derül ki a Yahoo és a Carat Interactive tanulmányából; a milleniumi "nemzedéknek" keresztelt felhasználók körében az Internet vált a vezető médiummá. A Yahoo "Behálózva születni" nevű marketing konferenciáján ismertetettek szerint a tinédzserek és a fiatal lakosság kritikus rétegeket képvisel a legtöbb márka számára. Az Egyesült Államok 47 milliós 13 és 34 év közötti polgára 149 milliárd dollárt költ el éves szinten, aminek 15 százaléka online történik. A tinédzserek és a fiatal felnőttek jelenleg 16,7 órát interneteznek hetente, ami nem tartalmazza az e-mailekkel kapcsolatos tevékenységeket, 13,6 órát néznek TV-t, 12 órát hallgatnak rádiót és 7,7 órát beszélnek telefonon. Mindössze 6 órát olvasnak könyveket, vagy magazinokat. A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a vizsgált fogyasztói csoport tagjai között "diverzifikálódott" a különféle médiák használata. Míg az idősebb korosztály lojálisabb volt egy-egy média típushoz, addig a fiatalabbak nyitottabbak a különböző médiák iránt. Így összefoglalójában Fay elmondta, bár az Internet szerepe kulcsfontosságú, nem biztos, hogy azonnal nagyságrendileg növelni kell az on-line hirdetések összegét, mivel a vizsgált korosztály továbbra is használ más médiákat is. Ugyanakkor, ha a cégek erre a korosztályra akarnak építeni marketing akcióik során, akkor az internetet a leghangsúlyosabb médiumok között, ha nem a legfontosabb médiumként kell kezelni. A felmérés során 2618, 13 és 34 év közötti amerikait kérdeztek meg, a kutatás a Harris Online internetes adatbázisára épített.

Hírforrás: 2003. 07. 25., link
2003. július 30.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=az_internet_lett_a_vezeto_medium
Régebbi hírforrás(ok): 2003. 07. 25., link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 23.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról