SzavazásA hazai könyvtári szaklapok kínálata főként a ... szempontjait tükrözik
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Az USA-ban nőtt a magazinok olvasottsága - nálunk is fog?
Címkék: felmérés | használó, igény | USA | piac, információ- és hír- | sajtótermék (nyomtatott, elektronikus) |
Az amerikai Magazin Kiadók Szövetségének (Association of Magazine Media) The Magazine Media 360 - Brand Audience Report 2016-os első félévi adatai szerint az előző évhez képest 6,2 százalékkal nőtt a magazinok olvasottsága - áll a Magyar Lapkiadók Egyesületének közleményében.
Legyen szó az internetet egyáltalán nem használó idősebb generációról, vagy a fiatalabbakról, a magazinolvasás nem megy ki a divatból: a Magazine Media 360 szerint a magazinok iránti elköteleződés és kereslet az évek során egyértelműen növekedést mutat. A GfK MRI és a Nielsen kutatásai is bizonyítják, hogy a legnépszerűbb magazinok kétszer akkora tömeget érnek el és mozgatnak meg, mint a legnépszerűbb TV-műsorok, illetve más médiumokkal szemben a fogyasztóik sokkal elkötelezettebbek és aktívabbak az illető magazinok social media csatornáin is. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |