SzavazásPolcrend a könyvtárban... (melyiket gondolod leginkább?)
KIT hírlevél évfolyamok2019
|
Bullying - módszeres szekálás. Tökéletes marketing
Címkék: pr (bizalomkeltés) | marketing | könyvtár, iskolai | könyvtár, gyerek- | információforrás (tájékoztatáshoz) | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Az Ikea arra kért egy csapat gyereket, hogy szekálják a növényeiket. Tényleg. És, az eredmény szinte mesébe illik. Fogtak két növényt az áruház polcáról, bevitték őket egy iskolába, és letették őket egymástól néhány lépésnyire. Mindkét virág egyforma mennyiségű vizet kapott a 30 napos teszt alatt, miközben arra kérték a gyerekeket, hogy az egyik növénynek csak csúnyákat, a másiknak csak szépeket mondjanak a burán keresztül. (Index)
A meghökkentő eredmény link magéért beszél... - Ahogyan az utóbbi időben a könyvtári marketing-konferenciákon elhangzott, nemigen mérvadó a könyvtári marketing-ráfordítások eredménye, ha a hagyományos üzenetekkel - pl. könyv, olvasás, kölcsönrés, műveltség - igyekszik hatást elérni. Sőt, kimondhatjuk: az unalmas imázs erősítésével saját maga közösségi elismertségének aláásásával kárt okoz. S persze, közpénzen. Ha viszont a használók problémáiból indul ki - ahogyan pl. az IKEA a diákok esetében a bullyingből - akkor jó esélye van megérinteni őket. Felejtsd el tehát a hagyományos könyvtári üzenetek szajkózását, mert magad alatt vágod a fát. (MG) |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
![]() HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |