Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Bullying - módszeres szekálás. Tökéletes marketing

Az Ikea arra kért egy csapat gyereket, hogy szekálják a növényeiket. Tényleg. És, az eredmény szinte mesébe illik. Fogtak két növényt az áruház polcáról, bevitték őket egy iskolába, és letették őket egymástól néhány lépésnyire. Mindkét virág egyforma mennyiségű vizet kapott a 30 napos teszt alatt, miközben arra kérték a gyerekeket, hogy az egyik növénynek csak csúnyákat, a másiknak csak szépeket mondjanak a burán keresztül. (Index)
A meghökkentő eredmény link magéért beszél...
- Ahogyan az utóbbi időben a könyvtári marketing-konferenciákon elhangzott, nemigen mérvadó a könyvtári marketing-ráfordítások eredménye, ha a hagyományos üzenetekkel - pl. könyv, olvasás, kölcsönrés, műveltség - igyekszik hatást elérni. Sőt, kimondhatjuk: az unalmas imázs erősítésével saját maga közösségi elismertségének aláásásával kárt okoz. S persze, közpénzen. Ha viszont a használók problémáiból indul ki - ahogyan pl. az IKEA a diákok esetében a bullyingből - akkor jó esélye van megérinteni őket. Felejtsd el tehát a hagyományos könyvtári üzenetek szajkózását, mert magad alatt vágod a fát. (MG)

Régebbi hírforrás(ok): Tévhit, hogy a könyvtármarketing a könyvekről szól! - A könyvtármarketing konferencia margójára link "Mobbing" - módszeres szekálás a KIT-brn: link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról