SzavazásMennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Értéket ad a tartalmad a használóidnak? - 4 tipp, hogy így legyen! (olvasóink szavazatára)A jó tartalomhoz nem elég a közösségimédia-jelenlét és a keresőoptimalizálás. A tartalomnak arról kell szólni, ami a felhasználókat érdekli. A fizetéssel elért közönség soha nem jelent annyit, mint az organikusan szerzett. Organikus tartalom az, ami az intézmény/cég saját felületén jelent meg (weboldal, blog), és arra az olvasó hagyományos kereséssel jut el. A digitálismarketing-költségvetés nagy részét az ilyen tartalmakra kellene fordítani. Az EContent Magazin ehhez adott 4 tippet.
1. Arról írj, amit a közönséged akar. Legtöbb márka ott rontja el, hogy a tartalma csak saját magáról szól. Pl. promóciós cikk, esettanulmány, új termék bemutatása. Ezeknek is megvan a helye, de nem állhat csak ilyen tartalomból egy blog. Az olvasók aktuális szükségleteinek, fájdalom pontjainak megfelelő tartalmakról is kell írni. 2. Legyen kézzelfogható értéke, ami segít végrehajtani, megoldani valamit, vagy megmutatni a hasznát. Ilyen népszerű és hasznos tartalmak a "how to" videók vagy írások, ami megmutatja, a felhasználó hogyan tud valamit magától megcsinálni. 3. Örökzöld az évente aktuális helyett. Az örökzöld tartalmak több évig is hasznosak az olvasónak. A kitalálásuk több időt igényel, mint a trendi témák megírása, de hosszú távon hasznosabb. Sokszor ezek már lefedett, mások által sokszor megírt témának tűnnek, de mindig lehet új nézőpontot találni vagy részletekbe menni. 4. Üss meg egyedi hangot. A jó organikus tartalom természetesnek tűnik. Nem baj, ha a megírása ki van szervezve szövegírónak, de akkor is megfelelő leírást kell adni a stílushoz. Plusz egy, hogy használd ki az adatokat, amivel jobb döntéseket hozhatsz. Elemezz, optimalizálj, növekedj. Nem elég a tartalomstratégia megírása, de folyamatosan nyomon is kell követni, és frissíteni a tapasztalatok alapján. (ref.: Habók Lilla) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |