Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

A használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...

  • • emelkedni fog
  • • vissza fog állni
  • • csökkenni fog
  • • jelentősebben fog csökenni
  • • jelentősebben fog emelkedni
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Értéket ad a tartalmad a használóidnak? - 4 tipp, hogy így legyen! (olvasóink szavazatára)

A jó tartalomhoz nem elég a közösségimédia-jelenlét és a keresőoptimalizálás. A tartalomnak arról kell szólni, ami a felhasználókat érdekli. A fizetéssel elért közönség soha nem jelent annyit, mint az organikusan szerzett. Organikus tartalom az, ami az intézmény/cég saját felületén jelent meg (weboldal, blog), és arra az olvasó hagyományos kereséssel jut el.  A digitálismarketing-költségvetés nagy részét az ilyen tartalmakra kellene fordítani. Az EContent Magazin ehhez adott 4 tippet.
1. Arról írj, amit a közönséged akar. Legtöbb márka ott rontja el, hogy a tartalma csak saját magáról szól. Pl. promóciós cikk, esettanulmány, új termék bemutatása. Ezeknek is megvan a helye, de nem állhat csak ilyen tartalomból egy blog. Az olvasók aktuális szükségleteinek, fájdalom pontjainak megfelelő tartalmakról is kell írni.
2. Legyen kézzelfogható értéke, ami segít végrehajtani, megoldani valamit, vagy megmutatni a hasznát. Ilyen népszerű és hasznos tartalmak a "how to" videók vagy írások, ami megmutatja, a felhasználó hogyan tud valamit magától megcsinálni.
3. Örökzöld az évente aktuális helyett. Az örökzöld tartalmak több évig is hasznosak az olvasónak. A kitalálásuk több időt igényel, mint a trendi témák megírása, de hosszú távon hasznosabb. Sokszor ezek már lefedett, mások által sokszor megírt témának tűnnek, de mindig lehet új nézőpontot találni vagy részletekbe menni.
4. Üss meg egyedi hangot. A jó organikus tartalom természetesnek tűnik. Nem baj, ha a megírása ki van szervezve szövegírónak, de akkor is megfelelő leírást kell adni a stílushoz.
Plusz egy, hogy használd ki az adatokat, amivel jobb döntéseket hozhatsz. Elemezz, optimalizálj, növekedj. Nem elég a tartalomstratégia megírása, de folyamatosan nyomon is kell követni, és frissíteni a tapasztalatok alapján. (ref.: Habók Lilla)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról