SzavazásKönyvtárban nincs botrány, mert...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Feljövőben az online marketing Európában Egy 3000 fős felmérés szerint az európai marketingszakemberek 46 százaléka beépíti a reklámstratégiába az internetes reklámokat. Az online marketing egyre inkább szerves részét képezi a kommunikációs mixnek. Egy 3000 fős felmérés szerint az európai marketingszakemberek 46 százaléka beépíti a reklámstratégiába az Interneten történő hirdetést. A németek egy kicsit az átlag alatt helyezkednek el 43 százalékkal, a spanyoloknál viszont 66 százalék, a brit szakemberek közül pedig 73 százalék használja ki az online marketingben rejlő lehetőségeket. Franciaország esetén ez az arány 21 százalék, míg Olaszországban 31 százalék. Azon 54 százalékon belül, akik nem élnek az online marketing kínálta lehetőségekkel, 27 százalék gondolja úgy, hogy hozzáállása a jövőben változni fog. Az internetes marketingre fordított kiadások az összes európai országban nőttek az elmúlt időszakban.
Régebbi hírforrás(ok): 2003. okt. 27., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |