Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Előny-e, ha egy könyvtáros kritikus / kritikai gondolkodó?

  • • A könyvtárban szabályok vannak
  • • Hol igen, hol nem
  • • Igen - az erőviszonyok függvényében
  • • Igen, mert az innováció feltétele
  • • Inkább várja ki a dolgokat
  • • Jobb, ha inkább együttműködő
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Gamification

Még nincs rá magyar szó, de már a termék- és üzletfejlesztés jövőjét látják benne. A gamification koncepció lényege, hogy a legsikeresebb játékokból átveszik azokat az elemeket, amelyek miatt milliók vásárolják meg az óriási népszerűségű szoftvereket. A módszer segítségével válhatnak az unalmas munkaszoftverek lebilincselő munkaeszközökké.
A stratégiai játékokból olyan elemeket lehet átemelni a gyakran merev vállalati működésbe, mint például a játék öröme, a stratégiai képességek kihasználása vagy a csoportmunka fontossága. Egy multicég üzletfejlesztési és termékszakértője szerint eddig a nagyvállalati közeg nem volt elég felkészült arra, hogy a munkához használt szoftvereket és a munkafolyamatokat a játékelmélet irányából közelítse meg. Míg a játékipar szereplői folyamatos nyomás alatt vannak, hogy minél huzamosabb ideig lekössék a figyelmet, addig egy cégnél ez a megközelítés szinte szóba sem jöhetett.
A jobb agyféltekés gondolkodást stimuláló eszközök használata a számítástechnikai rendszerek esetében kevésbé fárasztó kezelést és hatékonyabb munkavégzést, illetve kevesebb hibázást és pontosabb döntéseket eredményezhet.
Állítólag egyes országokban már nem cikis, sőt kifejezetten előnyös momentum egy önéletrajzban, ha valaki feltünteti, hogy hosszú ideje egy klánt vezet a World of Warcraft stratégiai játékban. Egyes elméletek szerint, ha a virtuális játéktérben képes valaki több univerzumból toborzott csapatot igazgatni, akkor vélhetően elboldogul majd a valós világban létező munkacsoport támogatásával is. Mindenesetre racionálisan nézve a stratégiai játékok valóban tartalmaznak olyan elemeket, amelyek megtaníthatják a projektszervezést, a stratégiai gondolkodást, a kollaborációt és az együttműködő kommunikációt.

Hírforrás: IT Business
2011. július 04.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=gamification
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról