Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Háborgó ügyfelek, olvasói reklamációk ? Megy-e a win-win játék a könyvtárban?

A cég küzdelmes munkával felépített imázsát pillanatok alatt romba döntheti, ha figyelmen kívül hagyják a vevők visszajelzését, vagy ha botrányos a válságkommunikációjuk.
Legyen-e Facebook-oldalunk vagy sem? Nem egy cégvezető dilemmázik ezen, hiszen a közösségi oldalak ma már megkerülhetetlen marketingcsatornának számítanak. Előnyük, hogy jóval szorosabb lehet a vevőkkel való kapcsolat, villámgyorsan reagálhatnak az aktuális szakmai hírekre, de arra is fel kell készülni, hogyha a kommentelők reklamációkkal árasztják el az üzenőfalat.
'A reklamáció előbbre visz. Épp ezért érdemes mindenben igazat adni a vásárlónak, és elfogadni, hogy az a valóság, ahogyan ő megélte az eseményeket. Lehet, hogy a vevő is hibázott, de ezt is akkor tudjuk beláttatni vele, ha előzékenyen keressük a kompromisszumos megoldást. Mindig létezik 'win-win' pozíció, amikor a vevő is mosolyogva távozik, és a vállalkozás is jól jön ki a problémás helyzetből' -- vallja Farkas Erika marketingszakértő.
A panaszos ügyfélből lehet a tuti vásárló. A legrosszabb üzenet a vásárlók felé, ha hetekig vagy éppen soha nem kapnak választ a reklamációjukra, illetve, ha vitatják a panasz jogosságát. A szakértő tanácsa, hogy még aznap köszönje meg az észrevételt (a Facebookon kis túlzással minden perc számít!), és amint megoldható, orvosolják a problémát. Sokan elfelejtik, hogy a reklamáló ügyfélből lehet a leghűségesebb vevő. Ha ugyanis gyorsan, számára elfogadhatóan oldják meg a problémát, akkor nemcsak a bosszúságait, hanem a pozitív tapasztalatokat is megosztja az ismerőseivel, így akár a cég 'nagykövetévé' válhat.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról