Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Hogyan köthetők össze a karácsony és a könyvtár üzenetei?

Cobrandingnek (közös márkaépítésnek) nevezik a marketingben, amikor két különböző márkát tudatosan kötnek össze, hogy valamilyen szempontból nagyobb közös hatást érjenek el. Akkor hatékony az eljárás, ha így új impulzussal lehet felruházni a saját brandet. A könyvtári márka lehet így pl. a karácsony szívet melengető imázsával.
De mi is az, illetve melyeket emeljük ki? - Megmaradunk a szimpla hangulatnál, netán a giccsbe hajó kliséknél, vagy merünk olyat is lépni, amely szokatlanságával vagy erejével gondolkodóba ejti az embereket és tartós asszociációt teremt a könyvtár alapvelő értékeivel (Az "olvasson többet", vagy a "nekem bejössz..." persze itt sem érne sokat.) Viszont pl.
- az (információs) szükséget szenvedők felemelése, a máshol be nem fogadottak
- a bármilyen okból menekülők befogadása, kölcsönös gazdagodás
- egymás számára idegenek közötti kapcsolatteremtés
mindez a közös megújulás reményében.
Mi döntünk arról, hogy menyire haladjuk meg a megszokott paneleket, s milyen sztorikat, eseményeket, installációt készítünk a legmélyebb üzenetünk átadására.
Néhány továbbgondolható példa:
- az amnesztia leporolása és karitatív újragondolása link
- az észt miniszterelnök e-képeslapot küld, igen beszédes üzenettel: link
- e-képeslapok a nemzeti könyvtár anyagából link
Néhány figyelemre méltó adventinaptár-példa ismeretközlésre és márkaépítésre:
- Betiltott könyvekből link
- A Taizéi Közösség link
- Hétköznapok hősei - A Magyar Helsinki Bizottság link
Elő a kreativitással+ :-) (MG)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:






Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.


interaktiv oktatástechnika portál logo

Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Több mint 20.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
3200 fő

Olvasói létszám:
kb. 3500 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás körött megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.

A KIT tulajdonosa

www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról