Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Szakmai vitákban...

  • • a pozíciókban lévők döntenek
  • • a megfelelő információ birtokában lévők döntenek
  • • kiterjedt szakmai eszmecsere zajlik
  • • megírom: kit@gmconsulting.hu
  • • ikább halogatás és szócséplés van
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Így használhatja a közösségi médiát! -- digitáliasan született munkatársak a középpontban

Az emberek nem akarják többé, hogy eladjanak nekik: a cégektől azt várják, hogy informálják őket a megfelelő termékről vagy szolgáltatásról a megfelelő áron. Még néznek reklámokat, de inkább az interneten, mint a tévén, és valószínűbb, hogy megnéznek valamit, ha barátaik ajánlották. Ha valami gond van az áruval, azonnal kapcsolatba akarnak kerülni a forgalmazóval és gyors megoldást várnak.
Az, ahogyan a cégek ehhez az energikus és néha kaotikus világhoz alkalmazkodnak, meghatározza a jövőjüket. A weblap, a Facebook-oldal, a Twitter nem a vállalkozás kommunikációs büdzséjének kiegészítése többé: ezeknek kell a marketing stratégia középpontjában állniuk és más marketingtevékenységekkel koordinálva kell működtetni őket. Első lépésként azt javaslom, hogy az internetoldala ne csak tranzakciók kezelésére legyen alkalmas, hanem kommunikációra is -- és azt, hogy ha a vevő e-mailt küld vagy kommentál, akkor a csapata rögtön reagáljon. Minden kapcsolatfelvétel alkalom arra, hogy erősebb kötődést építsünk ki a vevőinkkel. Az általunk választott csatornától függően ez azt is jelentheti, hogy az ügyfélszolgálatosoknak segítenünk kell, hogy a kommunikáció új módszereihez alkalmazkodhassanak. Ha ez megtörtént, nekünk is kapcsolatban kell maradnunk az ügyfelekkel.
A sikerhez kell a vezetők támogatása is. David Cush, a Virgin Amerika igazgatója e csatornák részlegvezetőit megszabadította a szokásos vállalati hierarchia nyűgétől. A közösségi médiás csapata huszonévesekből áll; ők irányítják az online szolgáltatásokat. David úgy fogalmaz, hogy nagy vonalakban irányba állította őket, aztán elengedte a kezüket. Ezek a ?digitálisnak született? alkalmazottak a vállalat kommunikációs stratégiájának középpontjába állították a Facebookot és Twittert -- így ragadták meg online a Virgin-szellemiség lényegét.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról