Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Így használhatja a közösségi médiát! -- digitáliasan született munkatársak a középpontban

Az emberek nem akarják többé, hogy eladjanak nekik: a cégektől azt várják, hogy informálják őket a megfelelő termékről vagy szolgáltatásról a megfelelő áron. Még néznek reklámokat, de inkább az interneten, mint a tévén, és valószínűbb, hogy megnéznek valamit, ha barátaik ajánlották. Ha valami gond van az áruval, azonnal kapcsolatba akarnak kerülni a forgalmazóval és gyors megoldást várnak.
Az, ahogyan a cégek ehhez az energikus és néha kaotikus világhoz alkalmazkodnak, meghatározza a jövőjüket. A weblap, a Facebook-oldal, a Twitter nem a vállalkozás kommunikációs büdzséjének kiegészítése többé: ezeknek kell a marketing stratégia középpontjában állniuk és más marketingtevékenységekkel koordinálva kell működtetni őket. Első lépésként azt javaslom, hogy az internetoldala ne csak tranzakciók kezelésére legyen alkalmas, hanem kommunikációra is -- és azt, hogy ha a vevő e-mailt küld vagy kommentál, akkor a csapata rögtön reagáljon. Minden kapcsolatfelvétel alkalom arra, hogy erősebb kötődést építsünk ki a vevőinkkel. Az általunk választott csatornától függően ez azt is jelentheti, hogy az ügyfélszolgálatosoknak segítenünk kell, hogy a kommunikáció új módszereihez alkalmazkodhassanak. Ha ez megtörtént, nekünk is kapcsolatban kell maradnunk az ügyfelekkel.
A sikerhez kell a vezetők támogatása is. David Cush, a Virgin Amerika igazgatója e csatornák részlegvezetőit megszabadította a szokásos vállalati hierarchia nyűgétől. A közösségi médiás csapata huszonévesekből áll; ők irányítják az online szolgáltatásokat. David úgy fogalmaz, hogy nagy vonalakban irányba állította őket, aztán elengedte a kezüket. Ezek a ?digitálisnak született? alkalmazottak a vállalat kommunikációs stratégiájának középpontjába állították a Facebookot és Twittert -- így ragadták meg online a Virgin-szellemiség lényegét.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról