SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Már várom a beszélgető katalógust! A menetrend-chatbot már itt van
Címkék: okostelefon és -alkalmazás | innováció, szolgáltatásfejlesztés | informatikai fejlesztés, automatizálás | információforrás (tájékoztatáshoz) | analógia | alkalmazás, szoftver | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Egy független szegedi fejlesztőstúdió készítette el a teljes magyarországi vasúti menetrendet tartalmazó chatbotot. A Viber üzemeltetőinek megtetszett a megoldás, így most - egy matricacsomaggal megtoldva - beemelték azt az itthon is népszerű üzenetküldő alkalmazásba.
A Sihuhu nevű chatbotot közel két évvel ezelőtt, a MÁV támogatása nélkül, saját költségén fejlesztette le a szegedi RoboRobo., hogy segítse a vonattal utazók mindennapjait. Az általunk is bemutatott link menetrend-információs megoldás azóta elérhető Facebook Messengeren, semmit nem kell hozzá külön telepíteni, egyszerűen csak rá kell kérdezni a menetrendre. A szegedi szoftvercég közleménye szerint a Viber felfigyelt a csapat kezdeményezésére, és a nemzetközi együttműködés eredményeként a Sihuhu bot most már Viberen is elérhető. Aki szeretné kipróbálni a Viberban Sihuhut, annak nincs más dolga, mint - viberes eszközén - erre a linkre link kattintani, vagy kikeresni az appon belül. Régebbi hírforrás(ok): Chatbot a KIT-ben: link |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |