Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Hatékony-e (ráfordítás / eredmény) az Internet Fiesta?

  • • Igen, a használók kedvelik, a könyvtárak neve jól forog általa.
  • • Nem a hatékonyság számít, csak a pénz eltapsolása.
  • • Nem oszt, nem szoroz.
  • • Az internetet a népek nem a könyvtárból tanulják.
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Margarin-regény és könyvtári gólyaláb

Internet-regénnyel népszerűsíti az Unilever a Flora brandet, amelynek elkészítését ügynökségre bízta a társaság. Az Unilever a Starfish Média reklámügynökséget bízta meg a Flora brandet népszerűsítő nyolchetes internet-regény megvalósításával. A netregény az ügynökség által működtetetett Fitlife oldalon érhető el. A neten május elejétől futó regény hetente új részekkel jelentkezik. Az Unilever nem írt ki tendert a feladatokra. Az ügynökség közvetlenül, korábbi referenciái alapján szerezte meg a megbízást: az elmúlt négy évben több alkalommal is együtt dolgozott az FMCG-céggel, a Flora mellett a Sunsilk és a Dove online ügyein. - F: máj. 29.
-- A margarin ugyanabban a pr-kategóriában van, mint a könyvtár: sem a befogadókat, sem a sajtót nem nagyon érdekli. Ellentétben például a gépkocsikkal, mely mindkét csoportnak kedves. A margaringyártók tehát különféle trükköket találnak ki, hogy szó essék róluk. Pl.: a leghosszabb egészséges szendvics (Hera margarinnal), vagy éppen regény készül a margarin 'közreműködésével'. Eredmény: olyanokhoz jut el a termékről szóló üzenet, akik egyébként nem érdeklődnek a brand (itt: Flora margarin) iránt. Könyvtár esetében hasonló eszköz a nagykanizsai gólyaláb (Halis István Városi Könyvtár), mely a potenciális használókban lépten-nyomon kedvező könyvtári asszociációkat kelt.

Régebbi hírforrás(ok): MG;link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról