Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Könyvtárosi munka-e az információforrások minősítése?

  • • A könyvtárosi tájékoztatás érdekében
  • • A lakosság / szakemberek tájékoztatása érdekében
  • • Megírom: kit@gmconsulting.hu
  • • Ha marad kapacitása
  • • Nem, tiszteletben kell tartania a forrás irányultságát
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Marketingpolcológia -- a portéka elhelyezésének tudománya

... A DrogerieMarkt esetében az üzleten belül az összetartozó layout-csoportokat epizódokba gyűjtik össze: a bejáratnál kezdődik a wellness (gyógy-, reform-), majd a szépségápolás-, a baba- és állateledel-layoutcsoport. 'A layout-területek elválasztásánál (például külső és belső gondolán szemben egymással vagy a belső gondola megszakítva) fontos ügyelni a layoutterületek helyes megbontására. Cél, hogy az összetartozó árucsoportok és árukörök ne legyenek elválasztva egymástól.'
A dm drogériáknál az árukészlet választása és kihelyezése az árfekvés szerint is megtalálható a polcokon: a vevő haladási iránya szerint szemmagasságban a magasabb árfekvésű termékek foglalnak helyet. Az olcsóbb termékek a legalacsonyabb polcon (kosár), illetve a legmagasabb polcon kerülnek kihelyezésre. A facingek száma a mennyiségi részesedés szerint alakul, a vevőhaladás irányában és szemmagasságban. Kanyó Roland elmondta, hogy az áruválaszték kialakításán túl nagyon fontos az optimális készletgazdálkodás és a személyzet megfelelő nettó óraszám-felhasználása is.
A Coop olyan cikkeket igyekszik a választék- ellenőrzés során beemelni, amelyek az újdonság erejével hatnak, felkeltik a vásárlók figyelmét. 'Ugyanakkor más cikkek vásárlása is ösztönző hatással van, ami képes a kosárértéket is növelni' -- ismertette Boros Péter.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról