Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Helyes-e hogy a könyvtár értéksemlegesen szolgáltat?

  • • A könyvtár feladata az értéksemleges szolgáltatás.
  • • A könyvtári szolgáltatásnak az Alaptörvény aktuális állapotához kell igazodnia.
  • • A könyvtárnak a szolgáltatást igénybe vevő egyénhez kell alkalmazkodnia.
  • • A könyvtárosnak saját értékrendszere szerint kell szolgáltatnia.
  • • Megírom: kit@gmconsulting.hu
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2025 | 2024 | 2023 | 2022 |
| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2025



 


Mit érnek a Facebook-rajongók?

Megmérték, mennyivel költ többet egy fogyasztó egy márkára, amit lájkolt a világ legnagyobb közösségi oldalán, mint az, aki nem nyomja meg a web legfontosabb gombját. Kiderült, hogy sokkal, de a sikert nem szabad készpénznek venni.
Az rendben van, hogy nagy népszerűségre lehet szert tenni a Facebookon, azaz még nagyobbra, ha eleve népszerűek vagyunk, elég kreálnunk márkánknak egy profilt -- de pontosan mit ér ez a népszerűség? A Syncapse közösségi médiára szakosodott marketingcég meginterjúvolt négyezer embert azok közül, akik lájkolták a húsz legnagyobb, Facebookon is jelen lévő márkát. Arra voltak kíváncsiak, a világ legnagyobb közösségi oldalán közvetített rajongás és a tényleges költekezés között van-e összefüggés. A bizakodó marketingeseket megnyugtatjuk: nagyon is van. A jelentés ugyanis rávilágított, hogy egy átlagos rajongó évente 71,84 dollárral többet költ évente arra márkára vagy szolgáltatásra, amire rányomja a 'Tetszik' gombot, mint az, aki nem lájkolt. Az összeg így leírva nem tűnik soknak, de relatíve rengeteg: az átlagos teljes pénzköltés ugyanis egy-egy márkára évente 136,38 dollár, azaz a lájkolók több, mint másfélszeresét költik, mint a 'közönyösek'.

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról