SzavazásKönyvtáros utánpótlás - mennyiség
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Példa márkaépítésre -- könyvtáraknak isAz arculat építéséhez nem elég a reklám: a működést is a szervezeti értékeknek kell alárendelni. A cikk a Raiffeisen bank márkaépítését veszi alapul, amely a könyvtárak átpozicionálásához is számos támpontot kínál. A jelenlegi 2003-2007-es könyvtárügyi stratégiai terv ugyanis sajnos adós maradt ezzel. A Raiffeisen, akciójuk keretében egyszerűsítette, kimondhatóbbá tette nevét. 800 fős lakossági kutatást végzett. A sugallt előnyöket a napi gyakorlaton keresztül kommunikálja, hiszen a csak verbális eszközök használata kiábrándulást kelthet. Az alkalmazottak nem pult mögött, hanem asztaloknál fogadják az ügyfelet, akik mellesleg belépéskor sorszámot sem kapnak, mint máshol egyre gyakrabban. Ti. az ügyfél ne érezze magát számnak. Törekednek arra, hogy a bankszámlakivonatok minél egyszerűbbek, közérthetőbbek legyenek. Interneten is elérhetők. Az akció során -- amit természetesen eredményesség szempontjából is mérnek -- spontán ismertségük 10%-ról 47-re emelkedett.
Hírforrás:
Figyelő, 2003. ápr. 3. p. 44-45, link
2003. április 09. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Figyelő, 2003. ápr. 3. p. 44-45, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |