Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Szakmai vitákban...

  • • a pozíciókban lévők döntenek
  • • a megfelelő információ birtokában lévők döntenek
  • • kiterjedt szakmai eszmecsere zajlik
  • • megírom: kit@gmconsulting.hu
  • • ikább halogatás és szócséplés van
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 |
| 2017 | 2016 | 2015 | 2014 |
| 2013 | 2012 | 2011 | 2010 |
| 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
| 2005 | 2004 | 2003 | 2002 |

2021



 

Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztrálás >>>
Bejelentkezés után van lehetőség a regisztráció törlésére.


Sikeres digitalizálási stratégia? - Nem pénzkérdés

A sikeres digitális stratégiák hatékonysága néhány közös, kulcsfontosságú elemre vezethető vissza. A pénz nem tartozik közéjük - állítja Ash Mann stratéga. Az intézményi kultúra és szemlélet sokkal fontosabb eleme a digitálisan magabiztos és sikeres szervezeteknek, mint az a pénzmennyiség, amit a problémára áldoznak.
A kulturális szektor dúskál kreatív és kíváncsi emberekben. Ez azonban nem mindig jelenti azt, hogy az intézményi kultúra is nyitott és kreatív.
De sok ember számára a változás fenyegetést jelenthet- ez a félelem gyakran abban nyilvánul meg, ahogyan a szervezetek a digitális technológiáról gondolkodnak és ahogy élnek vele. Meglepő, hogy egy olyan ágazat, amelynek középpontjában a kreativitás áll, egy olyan ágazat, amely folyamatosan új ötletekkel áll elő, olyan konzervatív tud lenni, amikor olyan munkáról van szó, ami kevésbé nyilvánvaló módon kapcsolódik az alkotáshoz.

A digitális soha nem lehet a tevékenységünk kiindulópontja. Azok a szervezetek használják a leghatékonyabban a digitális tér nyújtotta lehetőségeket, amelyek nem elsősorban digitális megoldást keresnek. Ami nekik van, az egy erős márka, küldetés, jövőkép, intézményi kultúra, értékrend. A világosan kommunikált, mélyen gyökerező céltudat irányítja a legsikeresebb és legmagabiztosabb kulturális intézmények gondolkodását és tevékenységét.

A digitálisan sikeres szervezetek számára a digitális nem jelent mindenre megoldást; nem kérdezik, hogyan tudnák a legtöbbet kihozni a TikTokból, vagy a YouTube jobb-e vagy a Vimeo. Kérdéseik a közönségre, az értékre, a küldetésre vagy a hatásra vonatkoznak. Ha a digitális a megoldás részét képezi, akkor ezzel foglalkoznak, de nem feltételezik, hogy a digitális a válasz.

Régebbi hírforrás(ok): Digitalizáció - hiányzik az egységes stratégia link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.

* név:
* e-mail cím:
intézmény, cég:





adatkezelési szabályzat elolvasása


Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.



Hírlevélről

A hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 25.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat a csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x %-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról