SzavazásMennyiben látod eredményesnek az Országos Könyvtári Napokat?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Sör limonádéval -- hogyan lehet egy termék / szolgáltatás vásárlói körét és fogyasztását bővíteni?
Címkék: tervezés, stratégia | szervezés, szervezeti kérdések | Nagy-Britannia | marketing | innováció, szolgáltatásfejlesztés | hatékonyság | használó, igény | analógia |
Az ízesített sörök piacán új, középkategóriás termék gazdagítja a kínálatot. A Borsodi Sörgyár évi 2,8 millió hektoliter kapacitású, 38 éve üzemelő bőcsi üzemében mutatták be a sajtó képviselőinek a cég új termékét: a 2 százalékos alkoholtartalmú Borsodi Friss narancsot is tartalmazó limonádé, valamint Borsodi sör 53:47 százalékos keverékéből készül. Az új termék célcsoportját elsősorban a 18-29 éves fiatalok, valamint az újdonságokra is nyitott sörfogyasztók alkotják.
-- Hasonló, korábbi példa: az ír whiskey piaca telített volt, nem lehetett többet értékesíteni belőle. A marketingesek és élelmiszertechnológusok a whiskey és a szigetországban előforduló másik, nagy mennyiségben előforduló alapanyag (tejszín) házasításával teremtettek új terméket, fogyasztói szegmenst, kapacitást, hírnevet, bővítve a foglalkoztatást is. A megfejtés: a Baileys tejszínes krémlikőr. Könyvtárban: mi adható az információs / rekreációs szolgáltatás mellé -- ami tényleg hasznára lehet a betérőnek? (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |