SzavazásA napi- és hetisajtó fizetős tartalmait...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Szupermarketek praktikái; hogy többet költsünkTöbbfajta trükköt is bevetnek a szupermarketek azért, hogy minél több időt eltöltsünk náluk és minél több pénzt hagyjunk a pénztáraknál. A fogyasztóknak fontos mindezen stratégiák és potenciális hatásuk megértése, mivel így felelősebben tudnak dönteni a vásárláskor.
A bevásárlókocsi először is arra ösztönöz minket, hogy igyekezzünk a nagy üres teret megtölteni, természetesnek vesszük, hogy neki kell állnunk bepakolni minél több terméket. A szupermarketek emellett úgy vannak kitalálva, hogy a tejtermékek és más alapvető áruk a bolt legtávolabbi sarkában vannak elhelyezve, hogy a lehető legtöbb termék mellett elhaladjunk, míg odáig eljutunk. Érdemes ezért a legrövidebb útvonalon megközelíteni a tejtermékes polcokat, így minél kevesebb haszontalan dolgot vásárolhatunk. ... A kasszánál lévő polcoknál eközben olyan termékeket igyekeznek eladni nekünk a szupermarketeke, melyeket amúgy nem feltétlenül vásárolnánk meg, ám amíg sorban állunk, megvásároljuk ezeket, még akkor is, ha ezeket a termékeket amúgy olcsóbban tudnánk megvenni. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |