Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Ügyfélszolgálat, avagy az ügyfél szolgálata

Az ügyfélszolgálat lényege az ügyfelek elvárásainak teljesítése, valamint olyan választási lehetőségek biztosítása a vásárlók számára, melyek meggyőzik őket arról, hogy a jövőben is érdemes cégünkkel együttműködniük. Nézzünk egy példát: besétál egy vásárló egy országos hálózat valamely üzletébe. Kedvesen és udvariasan üdvözlik, és hozzáértő alkalmazottak állnak szolgálatára. Nagy valószínűséggel állíthatjuk, hogy ez a vásárló a jövőben is betér a szóban forgó üzletbe. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat egyben motiválja is a vásárlót, hogy az szóban öregbítse az üzlet, illetve hálózat jó hírnevét. Mi történik azonban, ha ugyanaz a vásárló egy versenytárshoz sétál be, ahol sem udvarias üdvözlésben, sem segítségben nincs része? Talán meglepő, de mindezek ellenére a vásárló a későbbiekben is betérhet az üzletbe, például az alacsony árak miatt. Vagyis: a versenytárs a kedvező árakat, és egyéb promóciókat használja ügyfélszolgálat gyanánt. A fent említett kiskereskedelmek között az a hasonlóság, hogy mindketten megfelelnek az ügyfél elvárásainak. A különbség a vásárló szempontjából mutatkozik meg. Néhány ügyfél az árakat tartja fontosnak, és nem érzi szükségesnek a készséges alkalmazottakat, míg mások arra vágynak, hogy a kereskedő kimutassa irántuk nagyrabecsülését. A fenti két példa közös vonása, hogy egyik vásárló esetében sem beszélhetünk a vásárlás öröméről, minden fogyasztót más és más motivál. Az on-line vállalkozások valamennyi "típusú" ügyfelet szolgálják, ezért nem árt megismerni vásárlóinkat. - F: szept. 21.

Régebbi hírforrás(ok): link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról