SzavazásA használók száma a vírus előtti helyzethez képest feltehetően...
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
* * * Kiléphetünk-e a játszmákból? -- A jó tájékoztató megtanul bele se lépni * * *
Címkék: szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | hatékonyság | ügyfélszolgálat, panaszkezelés | emberi minőség |
Korábban szóltunk már az ügyfélszolgálati játszmáktól, amelybe a felkészületlen könyvtári tájékoztató is könnyen beleesik -- és amiből csak veszteséggel jöhet ki. A HR Portál cikke a játszmák keletkezésének eseteit taglalja.
-- A legjobb megoldás az, ha nem kezdeményezünk játszmákat, és nem is hagyjuk bevonni magunkat. Ehhez arra van szüksége, hogy ismerjük saját gyenge pontjainkat, és tudatosan felnőttként viselkedve a kiegyensúlyozott scriptet kövessük. Ezt akkor képes megtenni valaki, ha békében él saját magával, elismeri a másik ember igényeit, képességeit, odafigyel a többiekre, tiszteletteljes hangnemben kommunikál, a tényeket megérti, a helyzetet megfontoltan elemzi, határozottan dönt, és vállalja a kihívásokat, jól érzi magát a saját bőrében. Tehát a megoldás nem az, amit sok ügyfélszolgálatos nagyon szeretne, nevezetesen: 'Legyenek normális ügyfelek!', hanem az, hogy legyenek mentálisan alkalmas, jól felkészült ügyfélszolgálatosok! -- A vonatkozó szakirodalom -- könyvtárosoknak kedvezménnyel: link |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |