Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Mennyire kell befogadással foglalkoznunk könyvtárosként?

  • • Nem kell különösebben, hisz' mindenkit befogadunk
  • • A téma inkább felfújt hiszti
  • • Kell az akadálymentesítés; a legrászorultabbak alig járnak könyvtárba
  • • Feszültséget keltenének a rászorulók, ha többek jönnének a könyvtárba
  • • Kellene, de nem vagyunk eléggé felkészülve rá
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Marketing-analógiák egy bútoráruházból - digitalizálás, közszolgálat, praktikum

Nem közvetlen üzleti cél, de hosszú távon felettébb kívánatos, hogy az ügyfél elhiggye: az ő fejével gondolkodunk. Ezért az áruházban több helyen találunk olyan feliratokat, amelyek az ügyfél életminőségét célozzák:
- "Bocs, de a munkahelyi dolgok a hálószobában csak vendégek"
- "Óvatosan! Ezt a terméket nehéz megemelni!"
Emellett megtaláljuk a praktikus megoldásokat is, pl. ...ne felejts el az ágyhoz középgerendát vásárolni, amit a sor végén találsz. A KIT-ben korábban felhívtuk a figyelmet az elektromosan állítható magasságú asztallapra.

Könyvtárak számára is elgondolkodtató megoldás a termékek / könyvek teljesen automatizált vonalkódos azonosítása és a fizetés. Ha ehhez a folyamathoz egy könyvtáros nem tud értéket hozzáadni - pl. hogy kedvesen fordul a használóhoz, vagy megkérdezi: hogyan tetszett a könyv, ajánl még valami hasznosat a könyvtárhasználónak stb., akkor feltehetően nincs szükség emberi beavatkozásra e tevékenységben.
S végül lássuk ismét a szintén automatikus gyorsértékelést: mennyire voltál elégedett a látogatásoddal? - Ami az időnkénti, eseti felmérésekkel szemben azonnali, szinkron visszajelzést biztosít a szolgáltatónak. Az ügyféllojalitás érdekében ugyanis az azonnali beavatkozás számít.
A vonatkozó fotókat ld.: link .

Régebbi hírforrás(ok): Azonnali visszacsatolás - szolgáltatásfejlesztéshez link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról